вторник, 10 января 2017 г.

МОДУЛЬ VI. Формуюче оцінювання в проектному навчанні. Рефлексія

       Оцінювання, яке починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проектах і продовжується впродовж всього виконання учнями проектів називають формуючим оцінюванням.
         Цей модуль допоміг мені дізнатися про основну мету та задачі формуючого оцінювання.
Метою є корегування діяльності вчителя та учнів у процесі навчання.
Задачами формуючого оцінювання є:
  • сприяння виникненню учбової мотивації,
  • підвищення навчальної самостійності,
  • індивідуалізація навчального процесу.
      На мою думку, формуюче оцінювання є одним із кращих, бо його основними принципами є оцінка роботи учня, а не його особистості, а також пропонування чіткого алгоритму виведення оцінки, за яким учень може сам визначити свій рівень досягнення й визначити свою оцінку.
       На цьому модулі я розробила презентацію основних питань за темою, яка допоможе учням зорієнтуватися у проекті
https://drive.google.com/open?id=0B2RuTH2OPQ2MaW45bHZpWlZHYkE

Комментариев нет:

Отправить комментарий